Thursday, September 20, 2012

minu hobid

Mitmekülgse inimesena on mul mitmeid erinevaid hobisid. Kõigepealt tuleb kindlasti mainida vibulaskmist, milles ma praegu kahjuks aktiivne ei ole. Hetkel käin ma tennise trennis, kuna see on küllaltki kallis spordiala, siis sooviksin ma seda kindlasti mingisugusel hetkel vahetada. Vahel jooksen ka pikamaajooksu. Näiteks võtsin osa selle aasta Jaansoni jooksust.
Olen hakanud huvituma lohesurfist. Sellest just oma venna kaudu, kes äsja ostis endale varustuse ja nii mul tekkiski soov sellega tegelema hakata. Vaadates, kuidas mul vend surfab, on minu vaimustus aina kasvanud ja ma arvan, et varsti ostan ma ka endale varustuse.
 Lisaks spordile tegelen ma näiteks mälumänguga, proovin osaleda kõigis kooli mälumängudes, ja loen raamatuid. Minu lemmikžanrid on fantaasiajutud ning kriminaalromaanid. Kunagi käisin ka kunstiringis, kuid see huviala pole enam mulle meelepärane.

No comments:

Post a Comment